Julkaistu: 16.12.2024
NPS2

Asiakastyytyväisyys vahvassa kasvussa

Toteutimme marraskuussa asiakastyytyväisyystutkimuksen ja tulos oli erittäin hyvä.
Vuoden takaiseen tutkimukseen verrattuna tyytyväisyys on kasvanut huimasti.
Kiitos kaikille vastanneille. Teemme kaikkemme, että olemme jatkossakin tyytyväisyytenne arvoisia.

NPS2024

Saimme mukavasti myös avointa palautetta ja tässä muutamia poimitoja:

Erittäin laaja päämiesvalikoima, joten on hienoa kun tarpeen tullen voi olla aina tuttuun
yhteyshenkilöön yhteydessä.

Asiakaspalvelu on ollut nopeaa, tuotteet ollaan saatu ja palvelu on ollut ystävällistä ja asiat hoituu kuin
tekisi töitä kollegan kanssa.

Parantamisen varaa esim korvaavan tuotteen myynnissä. Asiakas antaa speksit ja myyjän pitää
pystyä ratkaisemaan ongelma.

En ole vielä löytänyt sellaista osaa, jota te ette olisi pystynyt hankkimaan tai saanut ehdotettua
päivitettyä mallia.


Koska henkilöstötyytyväisyys on meille myös erittäin tärkeää, toteutimme myös tyytyväisyystutkimuksen henkilöstöllemme.
Sen osalta asiat ovat myöskin erittäin hyvällä mallilla ja henkilöstömme tyytyväisyys on huipussaan.

NPSH2024